Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Air Anti-Kuman pH 2.5

Strong Acid Water ialah air terionisasi dengan pH kurang dari 2,7. Air ini merupakan salah satu hasil proses elektrolisis mesin Leveluk SD 501 dari Enagic Co, Ltd, mesin penapis air terbaik dibuat di Japan. Keseluruhan kompenan yang terdapat didalam mesin ini dicipta khas tanpa mengambil dari mana-mana kompeni atau syarikat dan hanya ada pada mesin Leveluk, inilah keistimewaanya mesin air kangen berbanding keluaran lainya dipasaran dunia.

Sama seperti air kangen dengan pH lainnya, strong acid juga diproduksi dan diproses dengan teknologi terbaik di Jepang. pH ini tergolong dalam jenis air bersifat asam yang kuat sehingga air kangen jenis ini hanya sesuai digunakan dalam perawatan luar kerana sifatnya antimikroba, anti bakteria dan anti septik yang tidak terkimiawi, halal 100%, selamat diguna tanpa ada kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit kerana ia adalah air bersih air terionisasi.

Bersifat asid tidak memungkinkan air kangen strong acid ini diminum. Penggunaannya cukup untuk bagian luar tubuh saja.  Sifat desinfektan dari strong acid sangat sesuai digunakan sebagai pembersih luka. Bakteri yang ada pada luka akan mati dan luka cepat sembuh kembali. Sangat sesuai utk penderita gangren tapi perlu mengamal minum air alkali kangen untuk mencuci darah.

Dari hasil test Laboratorium ATS Lab, 4 (empat) jenis bakteri akan mati dalam 30 detik dengan Stong Acid Water antara lain: Staphylococcus Aureu, Eschericia Coli, Salmonella Typhi, dan Methicillin Resistant Staphylococcus Aureus.

Jika terdapat nepoh pada bibir, strong acid juga boleh digunakan untuk penyembuhannya, namun cukup dilumur dengan putik kapas saja. Boleh dijadikan obat kumur (mouth wash) tanpa boleh diminum. Juga bagi wanita boleh digunakan sebagai pembersih organ kewanitaan.

Anti-septik alami yang mampu membasmi kuman 99.9%. Cuci luka, kudis, kurap, fungus, jerawat bernanah, psoriasis, ekzima, nafas berbau (berkumur) dan sebagainya kerana ianya mematikan virus dan bakteria dipermukaan epedermis skin anda. Sebaiknya di kombinasikan dengan minum air kangen pH 8.5-9.5 untuk kesan yang lebih cepat dan anda akan mendapat kesehatan yang menyeluruh bila mana punca masaalah didalam badan dibaik pulih.

Di bawah susunan maklumat lengkap manfaat dan cara guna air anti bakteria ini.


Jenis air Rawatan tubuh/wajah
  1. Merawat dan mempercepat sembuhnya luka luar.
  2. Mempercepatkan luka penderita diabetes sembuh terutama penderita gangren kerana air ini adalah antiseptik alami mampu membasmi 99.9% kuma.
  3. Mengobati penyakit-penyakit kulit seperti kudis, kurap, fungus, jerawat bernanah, psoriasis, ekzima dengan selalu menyembur kawasan yang bermasalah.
  4. Dapat mengecil dan menghilangkan jerawat juga masaalah facial kulit lain. Diguna 2kali sehari (waktu bangun dan sebelum tidur) sebelum kangen Beauty Water. Caranya:- Sembur kewajah anda selama 30-60 saat untuk mematikan bakteria dan kuman, lalu dilap bersih dan disembur beauty water dan biarkan menyerap dan kering sendiri.
  5. Sebagai hand sanitizer atau pembersih tangan yang selamat tanpa bahan kimia.
  6. Sebagai ubat kumur atau mouth wash, dapat menghilangkan bau mulut, meredakan sakit gigi, mengubati ulser mulut dan sebagai pembersih dan pemutih gigi alami.
  7. Selamat digunakan untuk menjaga kebersihan daerah kewanitaan dan mengubati penyakit keputihan, gatal-gatal dan menghilangkan bau yang tidak enak.
Strong KangenPembersih dan anti kuman

  1. Antiseptik - dispray untuk mematikan bakteria dan kuman.
  2. Menstrillkan alatan perubatan seperti pisau, gunting dan alatan lain.
  3. Menyembur bahagian badan sebelum berbekam bagi memastikan yang hendak dibekam bersih dari kotoran dan kuman juga bakteria.
  4. Disembur pada tangan sebagai hand sanitizer.
  5. Pengganti betadine (lebih selamat karena ini adalah air putih bersih tanpa tambahan zat lain dengan sifat asam yang kuat).
  6. Membasuh atau sembur pada mainan bayi dan kanak-kanak sebagai langkah pencegahan.
  7. Bersihkan dan disinfeksi dalam dan di sekitar dapur, kamar mandi, closet  yang merupakan tempat berkembang biak bagi kuman.
  8. Sangat sesuai diguna oleh juru bekam untuk mencuci dan strillekan alatan bekam sebelum melakukan therapy bekam. Kebersihan itu sebahagian dari iman.
Strong KangenKesihatan & Kebersihan
  1. Berus gigi dengan Strong Acid Water bermanfaat sebagai pemutih alami.
  2. Berkumurlah dengan Strong Acidic Water selama 1 minit untuk membunuh bakteri yang dapat mengakibatkan radang gusi.
  3. Berkumurlah selama 1 minit untuk dapat mengurangi ulser mulut, rongga mulut dan lidah.
  4. Dapat digunakan untuk membersihkan luka dan goresan untuk menyingkirkan bakteria dan sesuai digunakan untuk semua perawatan luka luar.
  5. Sebagai hand sanitizer mudah bawa jika diisi dalam botol untuk kegunaan harian anda.

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top