Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

You're Not Sick, YOU'RE THIRSTY
Tubuh manusia memerlukan air bersih yang berkualiti secukupnya setiap masa. Ini kerana 75% kandungan badan manusia adalah air. Apabila ia kehilangan disebabkan metabolisma badan, maka ia perlu diganti segera. Bukan bibir kering menandakan anda kurang air, tanda kurang air ialah anda mendapat simptom penyakit dan kesakitan seperti migren, sakit sendi, diabitis, sakit kulit dan pelbagai simptom sel kekurangan air atau kehausan air, yg kita panggil penyakit. 

Anda sebenarnya tidak sakit, anda sebenarnya haus. Minum air minima 30 ml X berat badan anda dalam Kg. Ini dalam keadaan normal, jika anda banyak melakukan kerja dan berpeluh anda perlu minum lebih. Air Kangen adalah air yang sangat baik digunakan setiap hari utk badan anda. Kenapa? Kerana 3 sifat utamanya. 
  1. Anti-okisda yg paling tinggi didunia ada dalam Air Kangen. Ia menstabilkan radikal bebas dalam tubuh manusia. 
  2. Sifat alkali Air Kangen menjadikan tubuh manusia berada dalam alkali. Asid badan dapat diubah kepada alkali. Kebanyakan punca penyakit kronik adalah badan berasid.
  3. Dan sifat yg ketiga kehalusan hexagonal 6 kali lebih halus dari air biasa membantu badan membuang toksik keluar dari sel dan memudahkan penghantaran zat makanan dan udara ke dalam sel. Jangan jadikan sel tubuh anda menangis dan merintih setiap hari meminta air, minumlah Air Kangen secukupnya setiap hari.

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top