Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


KSW mampu buang rcun sayuran
Keunggulan dari Mesin Enegic Kangen Leveluk SD501 buatan Japan bukan hanya menghasilkan air minum yang lazat, bersih, bersifat alkali sesuai diminum dan sangat bagus untuk menguatkan antibody tubuh dan melawan radikal bebas bagi yang meminumnya malahan ia juga mampu menaikkan pH air sehingga 11.5 untuk pelbagai kegunaan harian lain. Air jenis ini tidak begitu sesuai di konsumsi sebagai minuman,namun ada beberapa situasi dan melihat kepada kondisi pesakit ada yang dipetuakan dan boleh meminumnya dengan kadar segelas atau dua bersama air kangen pH 8.5-9.5.

Air ini lebih dikenali sebagai air anti minyak, sifatnya yang mampu melarutkan cairan minyak sangat sesuai dipraktik sebagai pencuci sayuran dan buahan bertujuan menghilangkan kesan-kesan racun dan bahan toksid yang tidak larut air, melarutkan zat-zat bahaya lain yang terdapat pada daging dan ikan. Anda mampu mengubah tahap kesihatan anda dengan penggunaan air kangen secara keseluruh aspek bukan hanya untuk minum, kecantikan bermula dari badan yang sehat.

Manfaat Strong Kangen Water 

Jenis air Penyediaan bahan makanan
  1.  Membersih dan merevitalisasi bua-buahan dan sayuran selama 20 minit sahaja. SKW (strong Kangen Water) mampu melarutkan pestisida dan insektisida yang berunsur minyak (bahan ini tidak akan hilang dengan air biasa)
  2. Melarutkan zat-zat bahaya yang mungkin terdapat dalam ayam dan ikan dengan merendamnya selama 10-15 minit.
  3. Penyedap rasa sayuran apabila dikukus atau diwapkan dengan KSW
  4.  
Strong KangenPembersih dan pencuci semulajadi

  1. Diguna untuk membersihkan minyak dah kotoran degil, sifatnya anti minyak mampu menghilangkan kotoran yang berminyak sekalipun.
  2. Boleh ditambah kedalam air rendaman dan basuhan washing mesin menggantikan sabun detergen.
  3. Kesan kotoran di tandas dan lantai dapur keseluruhan juga sangat berkesan dengan penggunaan strong kangen water.
  4. Mampu menghilangkan kesan-kesan kotoran lain dipakaian, kesan kopi minyak dan selainya.
Strong KangenKesihatan
  1. Detox - Jika dilakukan rendaman kaki selama 20-30 minit seminggu sekali mampu membantu proses detoksifikasi tubuh anda.
  2. Walaupun ianya tidak sesuai diminum tapi bagi penyakit kronik, seperti pesakit gout yang agak teruk anda boleh minum segelas air Strong Alkali dari mesin ini waktu sebelum makan bersama air Kangen ph 8.5-9.5


About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top