Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

mahu beli Air kangen hubungi saya 0139470047

Assalamualaikom.

Kepada yang berminat nak beli air kangen water atau penapis air kangen sila hubungi saya.

Erfan Aziz, 0139470047 Kuala Lumpur/ Selangor

Saya adalah distributor sah syarikat Enegic yang menjual mesin air kangen water.

Sebotol air minum kangen cuma seharga rm15.00

Untuk 4 botol keatas anda hanya perlu membayar harga sebotol cuma rm12.50 sahaja.

Hrga promosi air kangen untuk anda...hanya rm50 untuk 4 botol atau 20liter air kangen.

Jika berminat untuk mendapatkan air kangen sekitar KL sila hubungi saya, t.kasih

(Harga Promosi) 5 liter ( air kangen) x 4 botol = rm 50

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

11 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih sudi ziarah blog saya, betul tu puan khaliza, air ni memang sangat2 bagus, insyaallah kita sama2 ambil manfaat.

      Delete
    2. Saya ada telefon hari tu kalu saya order untuk jualan berapa saya boleh jual dan boleh poskan ke saya tinggal di Bukit Jalil.

      Delete
  2. ada tempat lain rm5/- je....

    ReplyDelete
  3. Nk bertanya yang ini yg pH berapa.. adakah harga untuk pH 9.5?

    ReplyDelete
  4. mahal...sekarang rm10 ..refil rm5.

    ReplyDelete
  5. Anyone can tell kangen water seller at KL with best price? I stay at Corinthian Apt. Thank you for your info

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. wassap ke 01866605350 untuk kangen water sekitar shah alam

      Delete


Top