Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Penapis luar di perlukan mengikut sumber asal air.

Air Kangen® dari Enagic® adalah air minum yang lazat, suci dan bersih dibuat dari teknologi inovatif Enagic yang dapat menghasilkan Air Alkali dan Air Asam Terionisasi melalui elektrolisis. Air ini dapat digunakan untuk berbagai tujuan, termasuk minum, memasak, kecantikan dan pembersihan. Kangen Water® juga mengandung beberapa mineral yang diperlukan tubuh seperti kalsium, sodium, potasium dan magnesium.

Maksud kata Kangen adalah dari bahasa Japan, yang bermaksud: Return to Origin (kembali ke asalnya). Kangen Water® sendiri sudah diamalkan di Negara matahari terbit itu sejak 30 tahun yang lalu dan telah diakui oleh persatuan kedokteran di Japan sebagai metode pencegahan untuk penyakit-penyakit.

Ketika Anda minum air alkali - Air Kangen®, Anda minum air dengan oksigen berlebih, tidak dalam bentuk O2, tapi dalam bentuk OH- yang sangat stabil karena dikawinkan dengan mineral alkali positif terionisasi. Dua dari ion hidroksil dapat membentuk molekul air (H2O) dan memberikan satu atom oksigen. Mineral alkali digunakan untuk mendetoksifikasi senyawa asam beracun dan ketika itu terjadi ion hidroksil dibebaskan untuk memasok oksigen ke sel-sel yang berlebihan untuk mencegah perkembangan kanser.

Ketahui bagaimana kami memproduksi air kangen untuk anda..?

Pertama sekali air paip terawat akan di alir masuk ke penapis luar bekembar untuk menapis unsur sedimen, mendapan kotor dan juga karat tanpa menghilangkan zat asal dalam air. Air dari mesin RO tidak sesuai di'KANGEN'isasikan kerana bersifar kosong mineral dan air tidak akan berkualiti kalau tidak ada mineralnya. Jadi tidak bagus kalau guna air suling atau air reverse osmosis (RO)

Kami EZISONSOLUTIONS dalam memproses Kangen Water menggunakan dua hingga empat filter penapis luar 10 micron dan 0.1 micron sebelah menyebelah seterusnya mampu menolong Enagic Kangen Mesin menapis dan membersih air secara optimum dan memastikan air yang terionisasi sangat-sangat berkualiti tinggi.
Molekul air akan berubah dari H2O menjadi H+ dan OH- Atau dalam bahasa sederhana, sekarang air menjadi air "hidup".
Seterusnya air akan mengalir masuk ke dalam Carbon filter untuk dimurnikan. Carbon filter akan menghilangkan klorine, timah, logam berat dan zat-zat berbahaya lainnya yang tidak selamat diguna TANPA menapis zat mineral penting yang bermanfaat. Umum mengetahui mineral yang diperlukan oleh badan ialah kalsium, sodium, potasium dan magnesium sudah ada dalam air paip. Mineral ini tidak ditapis sama sekali malah ianya akan di ion kan. Hasilnya dalam air kangen ada mineral juga yang telah di ion kan. Sebab itu ia beralkali dan beranti-oksida.

Kemudian air yang bebas kotoran tadi akan mengalir melalui 7 Plat Platinum berlapis Titanium, ianya "sel-sel pelat elektrolis" dimana terjadi proses ionisasi dan elekrolis yang akan memisahkan ion positif & negatif melalui selangnya masing-masing .untuk menciptakan Air Alkaline. Molekul air akan berubah dari H2O menjadi H+ dan OH- Atau dalam bahasa sederhana, sekarang air menjadi air "hidup".

Air hasil proses mesin Kangen Water akan terpisah antara Air Alkaline dan air asam yang bersifat asid. Semua proses terjadi hanya dalam hitungan detik berkat kecanggihan mesin Kangen Water made in Japan ini. Silakan baca artikel mengapa Mesin Kangen Leveluk SD501 keluaran Energic ini adalah mesin air therapy yang terunggul di dunia berbanding produk lain. klik here and here and here

Enagic® dengan keunggulannya melalui mesin Kangen ini mampu memproduksi sehingga 5 jenis air mengikut kategori pH masing. Colour dibawah  melambangkan pH setiap jenis air dan masing-masing punya khasiat dan kelebihan tersendiri, inilah keistimewaannya mesin ini berbanding dengan yang lain di pasaran.

Lima jenis air kangen yang bermanfaat
Gambarajah dibawah melakarkan bagaimana air dari tap water melalui hos ditapis dahulu di water filter untuk menghapuskan bendasing dan bakteria, seterusnya diionisasikan melalui proses elektrolisis. Plat yang berkualiti tinggi dan mempunyai nilai perubatan ini diperbuat dari solid titanium berupaya mengasingkan ion positif dan negatif seterusnya mengalir keluar dari hos berasingan.

Internal Operation of Water Generator
Dibawah adalah diagram keunggulan dari Mesin Kangen Leveluk SD501, sehingga menghasilkan air minum sehat yang lazat, suci bersih, bersifat alkali dan sangat baik untuk meningkatkan metabolisma tubuh dan melawan radikal bebas bagi yang meminumnya setiap hari.


About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top