Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Dr. Otto Heinrich Warburg




1931 Nobel Prize Winner
Antara pendapat Dr. Otto Heinrich Warburg (lahir di Freiburg im Breisgau, 8 Oktober 1883 – meninggal di Berlin, 1 Agustus 1970 pada umur 86 tahun) ialah seorang biokimiawan Jerman yang memenangkan Hadiah Nobel Fisiologi atau Kedokteran 1931 untuk penelitiannya pada pernapasan sel.
Penyakit tidak boleh hidup dalam badan beralkali
Semua bentuk barah memiliki dua keadaan asas iaitu kandungan asid dalam badan tinggi dan kurang oksigen
Tisu barah adalah asidik dan manakala tisu sihat adalah beralkali.
Apabila sel kekurangan 35% keperluan oksigennya dalam masa 48 jam, ia boleh berubah menjadi sel barah."
Pendapat lain dari Ahli Perubatan :-

 Sang Whang, Pengarang Buku : Reverse Aging (Melawan Penuaan)

“Sisa pembakaran mesti dikeluarkan dari tubuh kita, secara alamiah tubuh sudah diprogramkan agar berusaha mengeluarkan sisa pembakaran/racun melalui urine dan keringat. Semua sisa pembakaran adalah bersifat asam . Itu sebabnya urine itu terasa asam dan lapisan luar kulit juga rasa asam. Masalahnya tubuh kita tidak dapat mengeluarkan 100% sisa pembakaran /racun/asam yang dihasilkannya”.



Membuang bahan asid dlm badan .. adalah lebih berkesan dari menjaga makanan dan senaman
Dr. Theodore Baroody, Penulis “Alkalize or Die

“Saya telah memberikan lebih dari 5000 galon air alkali untuk berbagai kondisi kesehatan yang ada. Saya percaya bahwa pemulihan yang disebabkan oleh air alkali membawa keuntungan bagi setiap orang. Ketumbuhan dan sel kanser tidak dapat hidup dalam keadaan air alkali. Semua pesakit-pesakit kanser sebaiknya diberikan air alkali, kita sebaiknya selalu minum air alkali agar tubuh kita tidak menyediakan lingkungan yang sesuai bagi ketumbuhan dan kanser untuk hidup”.


Semua penyakit berpunca dari satu sebab : Terlalu banyak asid dalam badan!”
Dr F. Batmanghelidj, MD dalam karyanya Your Body's Many Cries for Water
Anda bukannya sakitanda hausJangan hilangkan kehausan anda dengan perubatan farmasi
Robert O. Young, Phd  your body's many cries for water  

“Tanpa air yang cukup, badan anda akan menjadi asidik ... menyebabkan badan anda menyimpan lemak (utk melawan asid)”


FELICIA DRURY CLIMENT, ADJUNCT PROFESSOR CITY COLLEGE, NEW YORK, PENGARANG BUKU : ACID ALKALINE BALANCE DIET (DIET ASID ALKALI SEIMBANG)

“Sudah bertahun-tahun saya menggunakan air alkali pada klinik dan hasilnya sangat memuaskan. Saya berpendapat bahwa teknologi ini akan mengubah para dokter kepada pesakitnya dalam menggunakan air alkali untuk kesehatan pada masa yang akan datang. Saya mengajak minumlah air alkali dimana saja.”



 DANIEL REID,PENGARANG BUKU : THE TAO OF DETOX (TAO KEPADA DETOX)

“ Meminum air alkali adalah satu cara terbaik untuk meneutralkan dan mengeluarkan semua toksin dan asid yang mengalir dari otot-otot dan bahan cairan dari tubuh serta dengan cepat menambah air dan mengekalkan kealkalian darah.”


Dr David Carpenter, ND.
Saya fikir tindakan mengambil minuman Air Kangen setiap hari adalah langkah yang paling penting bagi mereka yang mahu menjaga kesihatan.

DR. INGREID HOBERT MD.
“Anda tidak memerlukan biaya perubatan yang mahal dengan berbagai kesan negatif untuk mengembalikan kesihatan. Air Alkali mempunyai fungsi jangka panjang yang sangat baik karena ia memberikan alkali ke tubuh anda dan memberikan faedah anti oksidan yang berkesan.”

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top